30 Kasım 2010 Salı

numaralandırılmış

offf... okuyorsun sen burayı... nasıl yazıcam şimdi ben, o kadar da kandıramam kendimi...

neyse, başa gelen çekilir..


1. i am the heart breaker...
2. bu sene boyunca üzdüğüm kadınların sayısı önceki hayatım boyunca üzdüklerimin iki katıdır.
3. ben içi dışı bir bi adamım...
4. ben daha iyileşmedim.... niyetlendim ama daha iyileşemedim...
5. seçme şansımız yoktu, çünkü miss butterfly ile ya kopacaktık, yada elimizden geleni yapmayı deneyecektik...
6. herkes bana "sevgiliden arkadaş, arkadaştan sevgili olmaz" dedi
7. maddelendirmeyi çok seviyorum, neden bilmiyorum
8. bu benim iç dünyam. sadece benim... kimseye özel değil benden başka...
9. 2010 un ilk gününden beri, evet diyorum neredeyse herşeye... bu benim evetimi kıymetsiz, beni kıymetli yaptı... yada en azından bana öyle geliyor... sana miss butterfly evet dedim... çünkü hayır desem seni kaybedecektim. evet belki sen bana küsmeyecektin, ama gerçekçi bir insanım ben... öyle gelişmeyecekti olaylar... toz pembe olmayacaktı.
10. sayın miss butterfly; ben seni hiç kırmak istemedim bu güne kadar... hep bir sınır koydum aramıza, sonrada bunu birlikte sürdürdük... o yüzden kavgalarımız hep sessiz sessizdi... ya bugün? herşey değişti biliyorsun değilmi? bu gün bir kavga etsek hiçte öyle sus pus olmaz... kırabilirim, kırılabilirim... evet beni en güzel tanıyan insanlardann birisin; benle ilgili benim bilmediklerimi biliyorsun bazı bazı... ama hiç bu yüzümü yaşamadın, bende seninkini... bu oyunun uzaktan izleyicisi olmakla içinde oyuncu olmak farklı... uzaktan güzeldir bu oyun, içinde çok kondisyon gerektirir. ben ise 2010un azılı rakiplerindenim. o eski "oyun kazanmak için değil, eğlenmek içindir" vizyonum yerini aldığım sayısız yenilgilerden sonra benimde henüz bilmediğim başka başka şeylere bıraktı... sen güçlüsün, çok dayanıklısın bilirim... ama ben kırarım... asi ruhum hemencecik harekete geçer, seri bir şekilde "bencilce" davranır, istediğini yapar. dur diyemez kimse ona... kendimi eğitmeye çalışıyorum, ama daha yeni başladım buna. henüz bir başarı elde etmişliğim yok. kimseye karşı değilde, bir kendime karşı yenik durumdayım hep... oyun hep iki kişilik, ya sen-ben yada ben-ben. ve yenerim herkesi... belki belki berabere biter bazı maçlar... açılmam kimseye, açılamam... öyle içten falan... bazı kişiler vardı hayatımda açıldığım, sendin biri miss butterfly. ama oyundayız şimdi, karşılıklı takımlara düştük sanki... belki oyundan önce sevdiğim şeklidir aslında olması gereken, ama oyunun kuralları var. keşke tüm kurallar benim elimden çıksa, ozaman daha bir başka olurdu hayat... ve belki ben...
11. ve ben eşşek sıpasının önde gideniyim...
12. seni kırmak istemiyorum. ve bu çok büyük bir sorumluluk. yüküm değil de derdim, ben sana ne derdim...  :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder