1 Aralık 2010 Çarşamba

who is black?

empati deniyorum... ama henüz geçemedim.
açıklama ihtiyacı hissediyorum kendimi... bu hoşuma gitmiyor. ama başa gelen çekilir.

neyse, öncelikle burası benim iç dünyam, iç dünyam dalgalı, çalkantılı, dalgalı (evet iki defa yazdım ikiside farklı manada) serin ve birsürü histen oluşuyor. bunlar benim dış dünya ile ilgili olayım değildir. içimdedir tamamen, dışarıya kılcal damarları ulaşır sadece.

ben yazdıklarımı okurken eğleniyorum.... sadece kendimi anlatmak zorunda hissediyor olmak koydu bana iç hesaplaşma nokta blog spot nokta kom ile ilgili olarak. neyse,



dün ne yaptım? ve ondan önceki bir kaç gün? şimdi nerdeyim ve yarın nerede olacağım... evde dolaşırken bazen kendimi "ben çok kötü bir adamım" diye sayıklarken buluyorum... sonrada dönüp bizimkilere; "beni siz yarattınız" diyorum... bu neden böyle bilmiyorum. kötü bir adam mıyım? yoo genellemeye göre gayet de iyi sayılırım, ama ruhumun olmamı söylediği adam ile kıyasladığımda kendimi olmak istediğim insan olamamış olmam koyuyor, o yüzden öyle çıkıyor ağzımdan sözcükler...

rüzgarın oğlu.. ve win rar... ziplerim uçuk saçık fikirleri, ve bunun başkanı, hepinizi kovmak istiyor. @doruk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder