4 Nisan 2011 Pazartesi

Karnabahar sevdim ben, seneler önce...

http://www.vimeo.com/14644885

benim birkaç tane kadınım oldu... yalanım yok, bir tane değildi. senaristin ne düşündüğünü bilmem tabi; ama bu kısa film hayatımın 3 hikayesinden birini anlatıyor. izleyin :)

o çocuk benim, o ananas ta aşık olduğum kadın. işte o kadar çok sevmiştim onu. ve gene aynı şekilde de parçalanmasına ben sebep oldum. ne biliym, çocuktum işte... kendi aklımca birşeyleri anlatmaya, birşeyleri düzeltmeye çalışıyordum. ne olursa olsun birbirimize döneceğimize öyle içten inanıyordum ki, onu balkonun demirlerine bırakırken düşebileceğini tahmin etmemiştim...
gözlerim dolu dolu oldu izlerken.

bazı garip gerçekler:
o kıza hala aşığım. diğer ikisine aşık olduğum gibi. hüzün dolu bir şekilde.
sevdiğim kadınlara, meyva ve sebze isimleri takmak çok hoşuma gidiyor :)
şu an onunla görüşmek istedim nedense... bilmem, onun hayatına girmeye hakkım var mı? olduğunu zannetmiyorum. ama birlikte geçirdiğimiz senelerin üzerine, laflamak isterdim. havadan sudan bile olsa. iki güzel söz duysam ondan bir diğerinin bende bıraktığı can acısı ne kadar da hafiflerdi.
kendimi düşünüyorum sanırım hala... başkalarından öte...
aşk... hayatımda aşk yok...
hayatımı birlikte geçireceğim kadını bulamadım...
bunu düşününce; yani bu durumumu ve o kızı... belki bir kaç küçük ayrıntı farklı olsaydı ikimizde, o kadın olabilirdi hayatımın kadını.

özlemişim onu...


ARTIK NE HİSSETTİĞİMİ BİLE BİLMİYORUM!!!!!!!!!!!!

sesler gene çok yükseldi... klavyemin tıkırtısı üstümde patlayan el bombaları gibi... ve ben genede yazıyorum...
neden böyle oluyor, hiç anlamıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder