6 Nisan 2011 Çarşamba

düşünüyorum işte bol bol... bu aralar.

canım birşeyler yazmak istiyor. ama bulamadım anlatmak istediğim bir konu.

garip bir ruh halindeyim. birşeyler anlatmak ister, ama ne olduğunu bilemez. 

birşeyleri sindirme dönemindeyim gibi sanki. kendimi keşfetmeye çalışıyorum bir yandan. yol katettiğimi de düşünüyorum bu konuda. 

insanın kendisine objektif olarak bakabilmesi çok önemli ve zor bir şey. o yüzden sorarım insanlara "sence ben nasıl biriyim?" diye. yapıcı eleştirilere açık biriyim. kendimi başkalarının gözlerinden görmeyi seviyorum. eksilerim, artılarım daha net gözüküyor.

normalde hepimiz kendimizi olduğumuzdan daha büyük yada küçük görme hatasına sahibiz. unutuyoruz "insan" olduğumuzu. bazen kusursuzmuşuz, bazende kusurluymuşuz gibi düşünüp haksızlık yapıyoruz kendimize. hem kendimize hemde diğer insanlara.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder