5 Şubat 2011 Cumartesi

pirinç kırığı ve iki önceki cümle

bazı insanlar var (belki sende onlardan birisin okuyucu) diyorlarki facebookta ilişki durumunu değiştirmek çok saçma birşey, sanki insanlara reklam, nispet vs vs yaparmış gibi. kimseyi ilgilendirmezmiş.

ben ona kızıyorum, benim kız arkadaşım varsa eğer, ve BENİM kız arkadaşım ise değiştirecek o ilişki durumunu. sike sike değiştirecek. yoksa sektörsün gitsin.

ha diyceksin böyle sert sınırlar koyma diye. evet çok güzel bir düşünce benim saf okuyucum. öyle bir dünya yok.

neden?

öyle şerefsiz insanlar gördümki, bu bahanenin altına sığınıp sevgililerini facebooktan buldukları manitalarla aldatıyorlardı... bende aldatılmaktan dili çok yanmış bir adamım. üflerim adamım, yoğurt moğurt umrumda değil. deneyimlerim konuşuyor, ben izliyorum. gerek görmüyorum konuşmaya, o pencereden bakıyorum. yoruldum biraz. insanın kendisini o şerefsizlerden ayırmayı bilmesi gerekiyor.

dolma yaptık bugün. aklıma şeniz geldi. eheh bi ara onla birlikte dolma dolduruyorduk, o benim sevdiğim kırmızı biberlerin içine. XD çok lezzetliydiler. ama bitanesine pilav yetmemişti, kaşar koymuştum bende. evet biraz deneysel takılmayı seviyorum.denemeyin tavsiye etmem; pek leziz olmuyor. o ikisi birbirinden ayrı iken güzeller. tıpkı bugün biten ilişkim gibi.

gülüyorum bazen nerden nereye bağladığıma. orda ince bir espiri var. esinin komiğine gidiyor mesela. onun bu huyunu (benim espiri anlayışımı anlayabilmek huy olsa gerek, normal birşey değil çünkü:P) seviyorum. esinle doruğa şöyle bi baktım. dedimki kendime; benim bir sevgilim olacaksa eğer, SHE HAS TO BLEND IN MY LIFE.

bir kadın için (söylerken gene içim gidecek biliyorum) "fısıltılarımı bile duyan kadın" diye bir isim koymuştum. çok güzel birşeydi o yaptığı benim için. ama ne yazıkki kendisi "pirinç kırığı" gibi bir kızdı. pirinç kırığı nerde kullanılır biliyormusunuz? pirincin tadının önemli olmadığı yemeklerde. mesela iç pilavı, sütlaç gibi. olayın aslı değilde baharatı gibisinden. ne kadar acı bir gerçek bu... bilemezsiniz eğer yaşamadısanız. öyle olmasını istemezsiniz çünkü.

iki önceki cümle, çok özel bir cümle o. tüm bu yazdıklarım, önceki yazılarımda dahil, o cümle sayesinde ya çok kıymetli, ya çok saçma yazılar. şunu garanti ederimki, yazdığım hiçbirşey boş değil.... hepsinin ardında, altında üstünde çok derin anlamlar var... her bir seçtiğim kelime. ha tabi dünyanın en derin yazılarını yazıyorum gibi bir iddamn (^^) yok. yazabileceğim en derin yazıyı matematiksel olarak ifade etmek gerekirse;

Derinlik=(içindebulunduğumuzyıl-1986)*(-1)    // derinlik eksi bir büyüklük olmalı değilmi? XD

süper güçlerim olsaydı eğer,
1. ölümsüz olmak isterdim
2. zamanda istediğim gibi hareket edebilmek isterdim
3. hayal ettiğim herhangi bir şekilde force field yaratabilmek isterdim.

aşık olmak isterdim bide. aşık olmakta bi süper güç sayılır. insanlar yüzlerine gözlerine bulaştırıyorlar bunu çünkü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder