7 Şubat 2011 Pazartesi

Benimle uç...

arda airlines gururla sunar;


Ben küçük bir uçurtmayım. beni kollarının arasına al. Ayaklarım ol ki; koşabileyim uçacağımız tepenin üstüne kadar. Şevfkatle tut beni çünkü çok sıkı tutarsan incinebilirim. hem beni kendini sevdiğin kadar sevmelisin. çünkü birazdan bende senin kanatların olacağım. gökyüzüne birlikte çıkacağız. pamuk ipliğinden bile olsa o kopmayan özel bağa sahibiz, kimselerde olmayan.

Çok mutluyum senin ellerinde olduğum için. çünkü sen uçmaya ne kadar aşıksan bende koşmaya o kadar aşığım. hep kendimizde eksik olan yanlara aşığız zaten. bakma bu sitemden değil, sadece gerçekçiyim. hem senin avuçlarının mutluluğu da bir başka. ama ben seninle koşmayı çok seviyorum. dolabında aylarca bekleyebilirim bir sonraki yaza kadar. beni unutmanıda takmıyorum, önemli değil. ne olur sadece koş benimle... herşeye razıyım sırf bunun için. çünkü biliyorum birgün atacaksın beni, büyüyeceksin çünkü. olsundu, onuda kabullendim... bir çocuk oyuncağıyım ben, ruhun çocuk kaldıkça seveceksin beni. büyüdüğünde de elbet hatırlayacaksın. ama ilgilenmiyorum. dedim ya; sadece koş benimle. her bir saniyesini hiç unutmamacasına yaşayacağım. çünkü bir tek o zaman hissediyorum yaşadığımı.

neden mi bu kadar takılıyım koşmaya? eh, sen cevap ver neden takılısın benle uçmaya? o yüzden işte. bende sen gibi hayal dünyama gidiyorum koşarken, tıpkı senin uçtuğunu hissediyor olduğun gibi.

çok birşey istemiyorum zaten, sadece arada bir götür beni uçmaya; ve bazende bana biraz anlayış göster, hemen yükselmek istemeyebilirim. aramızdaki o özel bağdan çekeipte benimle koşmanı çok seviyorum. birazcık naz yapsam çok mu kaçar? bırakırmısın hemencecik beni? :')




//normalde başlığı hep en son koyarım, bunda ilk yazdım...

1 yorum:

  1. Merhaba Arda. .

    Tahmin doğruydu. Mutluluk lal ediyor parmakuçlarımı. Kal geliyor kelimelerime. Yazınızı okurken bir rüzgar aldı beni inceden. Hep yazın. Çok yazın inşallah. Yeni yazım da yolda. :)) Selamlar

    YanıtlaSil