2 Aralık 2010 Perşembe

pretty woman

ne buluyorum sende? ne buluyorsun bende?

neden ufak ufak dokunuyorsun bana? hoşuma gitmiyor değil de; ilginç geliyor o elektrik... çekici geliyor...

gene numaralandırayım mı? eheh yok yok bu sefer yapmiycam.

paragraflarım kısa kısa, konudan konuya atlıyorum... çünkü anlatmak istediklerimi atlıyorum XD

miss eak, ilginç birisiniz, ilgimi çekiyorsunuz. sizi, bir kedinin uzaktan süzüşü edası ile izliyorum.
birde aklımızda bulunsun, ses çıkarmasakta ton balıklı şeyleri ısıtmadan yemek lazım. tadı kötü oluyor ^^ eheh

bu gün konum sizsiniz, sizi düşündüm bugün çünkü.

birde kork benden... istediğin kadar görmüş geçirmiş ol, tamamen, hem bana hem KENDİNE dürüst değilsen; aşık olabilirsin bana... ve üzülebilirsin sonra... bazen unutuyor insanlar benimde insan olduğumu... eheh bende unutuyorum bazen ^^ sonra çok büyük beklentiler, yargılar oluyor beni. ben korkmam, korksamda korkularıma yenik düşüp davranmam, o yüzdendir beklentilerin büyüklüğü belki. ama yer yer bende biraz kendimi korumaya alırım. insanım çünkü.
birde, tanıyorum ben seni :) çok aslanı olan bir hayatım var. en sevdiklerim aslan olmuştur hep. ve aynı zamanda en çok kavga ettiklerimde. ha nerden tanıyorum seni? sen benim 5 sene sonraki halim olduğundan olabilirmi?

insanlar aşık olmak için yazabilirler, yada yazmak için aşık olabilirler, yada yazarlar veya aşık olurlar...
ben neden aşık olurum? emin değilim tam olarak... ama aşık olduğumda daha mutlu oluyorum, o zamanlar ettiğim kavgaların bile hoş bir tadı oluyor... keyif alıyorum yaptığım herşeyden... nefes almak gibi... yaşamak için, yaşama daha bir sıkı tutunmak için, emek harcamak için, o içimdeki sürekli sakladığım adamı dışarı çıkartmak için...

birde insanlar; onlar ne kadar değişikler. toplu guruplar halinde buluştuğumuzda ne kadar farklı oluyoruz, kendimizden, kendimizi olduğunu düşündüğümüz halinden ne kadar farklı oluyoruz. ama drüst ol... bil ki; (bunu kendime söylüyorum) düşündüğünden farklısın, ordaki halinden farklısın... senin bir özün var, ve diğer herşey onun etrafında dönen tozlardan ibaret... bir rüzgar herşeyi alıp götürebilir, ve bunu çok çok iyi biliyorsun.... işte o geriye kalansın sen... ne düşündüğün ne hissettiğin. hepsi değişir, birtek özümüz kalır geriye.

miss eak ^^ oh miss. gel bana usulca. :) fısılda bana. gece gel, gündüz gel, aç bana ruhunu, bak gözlerime, ama öyle normal o umursamadığın tavırla değil... ruhumu görerekten... korkma acıtmam ben. :P yok yok acıtırım... hakedene acıdan bol birşey yok, hakedene mutluluktan başka. ama haketmenin kıstasını ben yaparım... tıpkı seninde benim adıma "budur" diye karar vereceğin gibi. aa evet, kulağa kötü geliyor... ama güzelliği içinde gizli, kazanmak için, haketmek için bir savaş var, ve bu güzel birşey. gerçekçi olursak aksi taktirde, emek harcanmamış birşeyde hiçbir kıymet kalmadığını da görürüz. bence böyle. bildiğimi söylerim. daha iyisini bilen varsa da söylesin, içten bir şekilde sevinirim ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder