20 Mart 2011 Pazar

Guilty?

bunu okurken fon müzigi olarak
http://beemp3.com/download.php?file=1020905&song=Guilty
dinleyin :) ben yazarken onu dinliyordum.



kim ne derse desin, ne düşünürse düşünsün; ben en güzelini yaptım bu gün. ayrıca bu yapabileceklerimin en güzeliydi. çünkü koşa koşa gitmekten daha iyi ağır ilerlemek. herşeyi hemen hızlıca yaşamanın da bir manası yok. bazı şeyler zamanı geldiğinde kıymetlidir. belki riske atıyorum bu konuyu. evet doğru olabilir. ama gerçekten elimden başka birşey gelmezdi.

kendime bakıyorum, son zamanlarda olduğum adama... sanırım bu son bir senedir yaptığım en güzel davranıştı. kıymet verdiğim için aceleye getirmedim. olacaksa eğer doğal olmalı bir ilişki. altında "niyet"ler olmamalı. bende buna göre davrandım. özel bir niyet gütmeden. böyle yapmalıydım. çünkü bana bu yakışırdı.

yeni tanıştığım biri o; bu da bir sebep tabi. biraz zaman, biraz daha tanımak... aşk bir şarkı gibidir. ve güzel olması için enstrümanını tanıması gerekir sanatçıların. o ilk ateş, gitar çalmaya yeni başladığın zamanki heyecan gibidir. işin asıl zor ve güzel kısmı onu öğrendiğin zaman başlar. o yüzden birazcık daha sabır... birazcık daha vakit. çünkü güzel olmasını istiyorum. haketmek, hakedilmek istiyorum.

biliyorum. çok şey istiyorum :)

bu gün kendimi güzel hissettim. doğru olduğunu düşündüğüm yoldayım. sonu da güzel olur umarım. :) kahve falı dileğim gerçekleşir belki :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder