8 Ocak 2011 Cumartesi

ucuz

ucuz yalanlarla insanları kandırmak istemiyorum... ama insanlar istiyor. ve onların istediğini vermezsen çok kızıyorlar sana, çok kötü kaka düşünüyorlar senin için...

ha yanında çok ta rahat olup kendim kendim hissettiğim insanlar yok mu? var tabi. mesela eda bunlardan biri, ela öyleydi geçmişte, burçak öyleydi. çıktığım kızlarla pek öyle olmuyor netekim. neden acaba?
ilk defa ela ile çıkarken tamamen kendim olmuştum.sonra aşık oldum, aşık olunca kendim olamadım saçmaladım gene. aşık olunca önceliklerim değişiyor sanırım, O kadını merkezine oturtuyorum hayatımın. onu kırmaktan korkar oluyor ve üstüne titriyorum belki. halbuki TAMAMEN umursamasam, iplemesem kırmaktan korkmayıp kafama göre takılsam tamamen kendim olacağım belki. ama bu da bana uymuyor. elaya öyle yapmıştım mesela. kırdım falan. ha sonra o da beni kırdı ödeştik vs. ama çok daha güzelini verebilecekken gıcık olmanın ne manası var acaba diye düşünüyorum.... sonrada içinden çıkamıyorum bu düşüncenin.

uykum geldi, burda kesiyorum

stop..

ps. ama uyumayacağım blog. yalan söyledim sana. şu an sana yazmak sikimde değil. ama kıymetlisin benim için. değerini bil, aloooo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder