19 Mart 2016 Cumartesi

Emin misin?

Eminim ve yeni bir hayat kurmayı planlıyorum.
Hayat belirsizdir. Karşına ne geleceğini bilemezsin. Tek yapman gereken bulduğun kıymetli taşları saklamak olacaktır.

Facebook sordu bana; Bunu silmek istediğinize emin misiniz diye.

Eminim. Çünkü geçmişi ait olduğu yere; geçmişte bırakmak gerekli.
Geleceğin ne getireceğini kimse bilemez. Ama hayat akmayı bırakmayacaktır. Akıntıda geçmişe takılı kalmak yerine, geçmişten aldığı güç ile geleceğe hareket etmesi insanın, görevidir.

PİŞMAN OLMA.
KEŞKELERİN KALMASIN.

bunlar seni geçmişe takık bırakır.
Hayatın sularında ilerlemeni engelleyecektir.
Acını bile çekerken, Keşkelerin kalmayacak şekilde çek.

Yeni bir hayat kurmak istiyorum. Bunu hakediyorum. Kimseyi üzmemek için elimden geleni yaptım. O yüzdendir ki; tam da bu sıralar kendimi temizlemeye ihtiyacım var.

O yüzden temizleyeceğim. TEMİZLENECEĞİM.

Çünkü yeni gelecek olan, beni temiz bir şekilde hakediyor.

Ben de daha azına layık değilim.

Her şey güzel olacak. Buna inanıyorum.

Kalbim, aklım, ruhum ve bedenim bana bunu söylüyor.

Mutluyum. :)

-----

Bu fotoğrafları silerken. Farkettimki; güzel görünüyorlar ve hepsinin birer hatırası var.
Birde madalyonun öteki yüzü var.

Biraz içim acıdı o öteki yüzdeki hatıralar yüzünden.

Bir daha hatırlamak istemiyorum onları... O kötü olanları.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder