11 Ocak 2012 Çarşamba

iz

Eski sevgililerimden birinin profilindeydim az önce. fotoğraflarına baktım falan.
abi hatun TAŞ gibi lan ^^ yüzü gerçi güzel değil ama vücut olaraktan inanılmaz çekici geliyor. hatta bir kaç kere başkalarının fotoğraflarında dolaşırken gene onu görüp "oha lan kim bu kız acaba" diyerekten afalladığım olmuştu bir kaç kere.
gerçi ben bu özelliğimi seviyorum. bu bendeki istikrarın bir özelliği. benim kargacık burgacık zevklerim yoktur. sevdimmi severim. sevmedimmi sevmem. aradan zaman geçse; hayatlar bambaşka yerlere taşınsa, tanımasam bile bilmesem bile, seveceğim/beğeneceğim varsa gene severim/beğenirim.

doruğun bi profil fotoğrafı vardı. ara sıra dolaşırken onun fotoğraflarında, hep aynı yorumu attığımı farkettim. senede 1 kere "kamyon sound" yazmazsam çatlayacaktım sanki. eheh; istikrar işte.

gerçi belkide ne kadar geri kafalı olduğumun bir ispatıdır bu. hiç değişemeyen kötü zevklere sahip biriyimdir. açıkçası ben bu ayrıntıları pekte siklemiyorum. iyi yada kötü olduğu için yazmadım bunu buraya; öyle olduğum için yazdım.

ben işe girdim. büyüdüm. PZUHEHEHHEH gerçi arkadaşlarım yok burda ama hayat üniversitedekinden daha güzel. belki ilerde değişir, kötü gelir. ama şimdilik böyle ve bu keyif aldığım hayattan gayet memnunum.
çok para kazanmıyorum şimdilik. zaten para için çalışabilecek bir insan da değilim. hiç olmadım.

iş konusuna değineceğim  zamanla. öyle ümit ediyorum.
duygusal olarak ise; kendimi kapattım. pili çabuk dolsun diye telefonu kapatır da takarsın ya şarja; o hesap işte. başka uğraşlarım var. arkadaşlarım işim zıpkınım oyunum ve müziğim var. hatuna yer kalmadı hayatımda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder