29 Ağustos 2011 Pazartesi

FUFUUFUFUFUFUUFUFUFUFUFUF

onca süreden sonra ilk defa, birisine karşı birşeyler hissedip, birşeyler yaşamak istedim. kızgınım biraz, sitemliyim şu an. herneyse;
öncelikle hissettiğim şey şu; dokunabileceğim biri, uygunmudurki? benim için? dokunmanın kıymetini ben ne hale getirdim?

herşey bir tarafa, zaten bir test süreci içerisindeyim 2010dan beri. şimdi ise; yani bu gün şunu sorguladım;

sevdiğim kadın, uzaklarda, çok uzaklarda yaşıyor. korkuları var mış...

hemen bi konuya atlıyorum; klasiklerimdendir. ama bilen bilir biyere bağliycam şimdi.
şimdi; bir ilişkide neyden korkarız, vo o ilişki neyin üzerine kuruludur?
GÜVEN VE İNANÇ...

nedir inanç? şöyleki; sevgilim dediğin kişinin, senin değer yargılarınla belirlenmiş sınırlar içerisinde davranacağına olan inancındır. bunu o yaratmış olabilir, yada sen ona bu anlamı yüklemişsindir. neyse işte anladın sen. inanç ne demek biliyorsun;

güven ise; sevgilinin, sende yaratacağı bir olgudur.

dönüm hemen konuya;
benim hatun inancını sorguluyor.. sorgulamak güzel birşey. ama ben de şunu düşünüyorum; inanç sorgulanacak birşeymi? ya inanırsın, yada inanmazsın. işte budur inanç. bu kadar çiğ...

sevmekte öyle, ya seversin, ya sevmezsin. bilirsin, arası yok.

uzun süreden sonra ilk defa bu gün bi mutsuzluk, huzursuzluk kapladı. sevgilim sorgulattı bana; acaba yürütebilirmiyiz diye... inançsızlığı bana da bulaştı... halbuki ben ne de güzel inanıyordum, o inancını kaybettiğini söyleyene kadar...

neyse işte. bu da böye bi yazı. revize ederim umarım. çok içtim şimdi de. mutsuzum bodrumda olmaktan. henüz MY OWN SPECIAL PLACE adını verdiğim bir yerim yok. onu siktret, bilgisayarım bile yok amk...

neyse öptüm herkesi. mcx


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder