25 Ekim 2010 Pazartesi

blablab bab

ilk blogum. çok heycanlandım ne yazıcağımı bilemedim o derece.

nedenini, yani neden blog yazmaya başladığımı yazıcam. hatta yazıyorum.

kendimi düzeltmeye çalışıyorum. huzursuzum kendimle alakalı. bir hesaplaşma yapmam gerekiyor kendimle. burdan takip edilebilsin diye.

doruk "arda entel olmuş lan" dedi ^^ hatta şenizi  uyandırmaya çalışıyor. arman makarna yaptı, fettuçini alfredo. yanlız çatal kaçık yok hepsi makinede. elinle ye dediler. güzel de kokuyor ne yalan söyliym.

benim hayatım da böyle işte, neye niyetlendim ne yazdım. sürekli araya giriyor bu şerefsizler. hehe mazoşistçe keyif alıyorum bundan. çok kötüyüm nıhahha. keşe burda olsaydınız :) çok komik lan burası. minik tazmanya canavarları gibiyiz. doruk gene bağırıyor şu an; şenizi uyandıracak. birde bana çatal yıkadı. çok tembelim lan.

alfreddo bize afiyetto olsun

2 yorum:

  1. ahaha doruk dalga geçti muhabbetinden sonra armanbayçanın makarna yapmasını makara yapmak okudum yazı değişik bi hal aldı. bak sende öyle oku kasjdfkjhg

    YanıtlaSil